søndag 1. mars 2009

Litt om meg!

Endelig har jeg fått blogg!
Jeg er ei jente på 9 snart (10).
jeg er intressert i:
hest,katt,kanin og mange andre dyr.
jeg har en egen katt og vi hadde en annen katt som het Balder,men han ble på kjørt:(
Jeg rir i Åredalen,
jeg rir av og til Goliat og noen ganger Rambo.
Jeg er datteren til Aina som blogger:)
hun er snill, grei og av og til sur:)
men oftest er hun snill:)
Jeg liker å scrappe,
tegne, sykkle ,danse, være med venner og gsm (gosupermodel)
Jeg har 2 brødre, den ene heter Martin han er er oppkaldt etter bestefar:)
den andre broren min heter Vegar:)
pappaen min heter Roger han er snill,kul og av og til litt sur:)
men er det ikke sån foreldre skal være?
Jeg rir hver onsdag unntatt i ferien da, men jeg er også på arbeidsstua, det er på mandag, der holder vi på meg håndtverk:)

4 kommentarer:

  1. Hei gullet mitt.
    Gratulerer med ny blogg.

    Klem fra mamma:0)

    SvarSlett
  2. Du må lage ett nytt innlegg snart go-jenta:0)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med blogg!
    Jeg er også veldig glad i katter, og har to katter selv. Trist at den ene katten din ble påkjørt.
    Ha en forsatt god påske!

    SvarSlett
  4. Så fin blogg du har fått deg da!
    Jeg skal følge deg!
    hyggelig klem fra meg!

    SvarSlett